Servei tècnic telemàtic


Servei tècnic telemàtic de suport informàtic a la comunitat educativa de l’institut Bernat el Ferrer

Des del departament d’Informàtica de l’Institut Bernat el Ferrer oferim, a la comunitat educativa del centre, un servei tècnic telemàtic de suport informàtic per tal d’ajudar a resoldre les incidències en les quals l’alumnat i professorat  del centre puguin necessitar recolzament o assessorament.

Els usuaris del servei podran connectar-se a través de Google Meet als diferents canals on, alumnes del cicle formatiu de Sistemes Microinformàtics i Xarxes, els ajudaran a resoldre incidències relacionades amb equips informàtics i aplicacions ofimàtiques.

Abans d’accedir als canals

Abans d’accedir als canals heu de llegir les condicions d’ús del servei que teniu més abaix.

Canal 1

Canal 2

Condicions d’ús del servei

  1. El servei serà ofert als usuaris en dies laborables en horari de 10:00h. a 13:00h. de dilluns a divendres.
  1. Els usuaris podran exposar exclusivament als tècnics dubtes o incidències relacionades amb:
    • Mal funcionament d’equips informàtics.
    • Anomalies detectades en el sistema operatiu.
    • Assessorament en l’ús d’aplicacions ofimàtiques (Word, Excel, PowerPoint..) i aplicacions ofimàtiques online Google (Gmail, Drive, Docs, Fulls de Càlcul, Presentacions, Calendar,…)
    • Creació i edició d’imatges i vídeos digitals.
    • Orientació en la instal.lació i funcionament d’aplicacions de propòsit general.
  1. Cada tècnic a cada sessió de Meet atendrà única i exclusivament a un usuari alhora. Per tant si un usuari desitja formular una consulta haurà d’assegurar-se prèviament que al canal només es troba el tècnic esperant consultes. En cas de trobar-se el canal ocupat per altre usuari, haurà d’esperar que aquest usuari que ocupa el canal marxi per poder connectar-se, o provar en altre canal que estigui habilitat en aquell moment.
  1. En cap cas els tècnics seran responsables dels danys o desperfectes que els usuaris puguin patir al seguir les seves indicacions, tant en elements de hardware com en elements de software.
  1. Opcionalment els usuaris podran emplenar una enquesta de satisfacció de l’atenció rebuda per ajudar-nos a millorar el servei.
  1. No s’enregistrarà cap dada de caràcter personal excepte el grup al que pertany l’usuari per gestió estadística i el mail en cas d’acceptar l’enviament de l’enquesta de satisfacció.
Scroll to Top