Servei tècnic telemàtic de suport informàtic a la comunitat educativa de l’institut Bernat el Ferrer
Des del departament d’Informàtica de l’Institut Bernat el Ferrer oferim, a la comunitat educativa del centre, un servei tècnic telemàtic de suport informàtic per tal d’ajudar a resoldre les incidències en les quals l’alumnat i professorat del centre puguin necessitar recolzament o assessorament.
Els usuaris del servei podran connectar-se a través de Google Meet al canal on, alumnes del cicle formatiu de Sistemes Microinformàtics i Xarxes, els ajudaran a resoldre incidències relacionades amb equips informàtics i aplicacions ofimàtiques.
Abans d’accedir al canal
Abans d’accedir al canal heu de llegir les condicions d’ús del servei que teniu més abaix.
Canal 1
Condicions d’ús del servei
- El servei serà ofert als usuaris en dies laborables en horari de 10:00h. a 13:00h. de dilluns a divendres.
- Els usuaris podran exposar exclusivament als tècnics dubtes o incidències relacionades amb:
- Mal funcionament d’equips informàtics.
- Anomalies detectades en el sistema operatiu.
- Assessorament en l’ús d’aplicacions ofimàtiques (Word, Excel, PowerPoint..) i aplicacions ofimàtiques online Google (Gmail, Drive, Docs, Fulls de Càlcul, Presentacions, Calendar,…)
- Creació i edició d’imatges i vídeos digitals.
- Orientació en la instal.lació i funcionament d’aplicacions de propòsit general.
- Cada tècnic a cada sessió de Meet atendrà única i exclusivament a un usuari alhora. Per tant si un usuari desitja formular una consulta haurà d’assegurar-se prèviament que al canal només es troba el tècnic esperant consultes. En cas de trobar-se el canal ocupat per altre usuari, haurà d’esperar que aquest usuari que ocupa el canal marxi per poder connectar-se, o provar en altre canal que estigui habilitat en aquell moment.
- En cap cas els tècnics seran responsables dels danys o desperfectes que els usuaris puguin patir al seguir les seves indicacions, tant en elements de hardware com en elements de software.
- Opcionalment els usuaris podran emplenar una enquesta de satisfacció de l’atenció rebuda per ajudar-nos a millorar el servei.
- No s’enregistrarà cap dada de caràcter personal excepte el grup al que pertany l’usuari per gestió estadística i el mail en cas d’acceptar l’enviament de l’enquesta de satisfacció.