Matriculació 2021


Tota la informació d’aquesta secció fa referència al procés de matriculació del curs 2021-2022. Si necessites accedir als llistats de preinscripcions, prem aquest enllaç.

Escull quina matriculació vols realitzar per veure les instruccions i informació rellevant:

Matriculació ESO

Matriculació 1r ESO (Nous alumnes)


El primer pas que heu de seguir per matricular els vostres/a fill/a és llegir les instruccions de matrícula. Us recomanem que tingueu a prop els documents necessaris per la matrícula que indiquen les instruccions:

A continuació heu de descarregar i omplir el següent arxiu pdf. Us recomanem que feu servir un ordinador. Els camps són autoemplenables. És important que abans d’enviar el document el guardeu ja que, en cas contrari, l’enviaríeu en blanc.

Finalment, si sou del Papiol i necessiteu utilitzar el transport escolar, haureu d’omplir el següent document word. També recomanem fer-ho amb ordinador encara que haureu de signar-ho a mà després d’imprimir-ho o fer signatura digital, el que preferiu. Les possibles parades són Pl. FloridaTendetaEl Trul – Pont.

L’últim pas és enviar tota la documentació a l’adreça ies-bernatelferrer@xtec.cat tal i com indiquen les instruccions. No us oblideu d’adjuntar el comprovant de pagament!

Quan es verifiqui la documentació i el comprovant de pagament us enviarem un mail comunicant-vos que la matrícula està realitzada.

Si teniu qualsevol dubte podeu contactar directament amb el Secretari a secretaria@bernatelferrer.cat.

Si voleu consultar la llista de llibres pel curs 2021 – 2022 la teniu a la següent secció de la web del centre:

Matriculació 1r ESO – 2n ESO – 3r ESO – 4t ESO (Alumnes antics)


El primer pas que heu de seguir per matricular els vostres/a fill/a és llegir les instruccions de matrícula. Us recomanem que feu el pagament en aquests moments per no oblidar-ho.

A continuació heu d’omplir el següent formulari per tal de formalitzar la confirmació de matrícula. Per omplir-lo necessiteu un compte gmail. En cas de no disposar de compte gmail, haureu de realitzar la confirmació de matrícula al centre de manera presencial.

Quan estigueu omplint el formulari us podeu trobar en dues situacions. Si no voleu modificar cap document, el procés serà molt ràpid, ja que només haureu d’omplir el formulari i enviar una imatge del DNI del pare/mare/tutor. Si voleu modificar algun dels documents que s’indiquen al formulari, els haureu de descarregar i omplir abans d’adjuntar-los al formulari.

Els documents que potser necessiteu omplir són aquests:

Finalment, si sou del Papiol i necessiteu utilitzar el transport escolar, haureu d’omplir el següent document word. També recomanem fer-ho amb ordinador encara que haureu de signar-ho a mà després d’imprimir-ho o fer signatura digital, el que preferiu. Recordeu que s’han d’omplir els dos fulls del document!

No us oblideu de realitzar el pagament!

Quan es verifiqui la documentació i el comprovant de pagament us enviarem un mail comunicant-vos que la matrícula està realitzada.

Si teniu qualsevol dubte podeu contactar directament amb el Secretari a secretaria@bernatelferrer.cat.

Si voleu consultar la llista de llibres pel curs 2021 – 2022 la teniu a la següent secció de la web del centre:

Matriculació Batxillerat

Matriculació 1r BTX- 2n BTX


Del 12 al 16 de juliol de 2021: matriculació ordinària

Del 7 al 10 de setembre de 2021: matriculació extraordinària


El primer pas que heu de seguir per matricular els vostres/a fill/a és llegir les instruccions de matrícula. Us recomanem que feu el pagament en aquests moments per no oblidar-ho. El link de pagament el trobareu a les instruccions o la web del centre (www.bernatelferrer.cat).

A continuació heu d’omplir el següent formulari per tal de formalitzar la matrícula. Per omplir-lo necessiteu un compte gmail. En cas de no disposar de compte gmail, haureu de realitzar la confirmació de matrícula al centre de manera presencial.

Quan estigueu omplint el formulari us podeu trobar en dues situacions.

Si es tracta de matricular alumnes que NO van cursar Batxillerat en el centre el curs passat (alumnes nous, alumnes de 4t d’ESO), haureu d’omplir el formulari i a més descarregar i omplir el següent arxiu pdf. Us recomanem que feu servir un ordinador. Els camps són autoemplenables. És important que abans d’enviar el document el guardeu ja que, en cas contrari, l’enviaríeu en blanc.

Si, al contrari, es tracta de matricular alumnes que durant el curs passat van cursar al centre 1r de Batxillerat o 2n de Batxillerat, el procés serà molt ràpid, ja que només haureu d’omplir el formulari, triar la modalitat de Batxillerat i enviar una imatge del DNI del pare/mare/tutor. En aquest cas, si voleu modificar algun dels documents que s’indiquen al formulari, els haureu de descarregar i omplir abans d’adjuntar-los al formulari.

Els documents que potser necessiteu omplir són aquests (només per alumnes que van cursar Batxillerat al centre durant el curs 2020-21)

No us oblideu de realitzar el pagament! No cal enviar el comprovant, ja que ens arriba automàticament. Si us voleu assegurar si heu fet el pagament, recomanem consultar l’extracte de la vostra targeta.

Quan es verifiqui la documentació i el comprovant de pagament us enviarem un mail comunicant-vos que la matrícula està realitzada.

Recordeu que la documentació s’ha d’enviar a ies-bernatelferrer@xtec.cat.

Per altra banda, si teniu qualsevol dubte podeu contactar directament amb el secretarisecretaria@bernatelferrer.cat.

Si voleu consultar la llista de llibres pel curs 2021 – 2022 la teniu a la següent secció de la web del centre:

PFI – PTT Programa de Formació i Inserció

(encara no hi ha informació)

Matriculació cicles formatius de Grau Mitjà

Matriculació Grau Mitjà de qualsevol especialitat


Del 12 al 16 de juliol de 2021: matriculació ordinària


Per realitzar la matriculació per Grau Mitjà de les especialitats de Sistemes microinformàtics i xarxes, Gestió administrativa o Instal·lacions elèctriques i automàtiques, haureu d’omplir un dels formularis que trobareu més avall, segons si es tracta d’alumnes nous, que promocionen a segon d’un mateix cicle o repeteixen tot un curs, o bé, si es tracta d’alumnes que han de cursar només algunes unitats formatives. Si teniu dubtes de com fer la matriculació, podeu consulta les següents instruccions o bé contactar amb secretaria.

Instruccions en PDF de matriculació per Grau Mitjà

Per omplir el formulari necessitareu els següents documents:

  • Fotografia del document d’identitat alumne/a (DNI/NIE) 
  • Fotografia de la targeta sanitària individual (TSI) (OBLIGATORI: Penja una imatge de la TSI de l’alumne/a)
  • Fotografia del document d’identitat pare/mare/tutor (OBLIGATORI PER MENORS D’EDAT: Adjuntar una imatge del DNI/NIE del pare/mare/tutor en el cas d’alumne/a menor d’edat)
  • Fotografia o document del requisit d’accés cicle formatiu (OBLIGATORI PER ALUMNES NOUS: Document que demostra el requisit d’accés com certificat ESO, certificat notes d’altre cicle formatiu, certificat prova d’accés, …)

Formulari de matriculació per alumnes nous i alumnes que promocionen “nets” a segon (o repeteixen “net”)

Formulari de matriculació per la resta de casos (permet escollir unitats formatives del cicle)

Una vegada envieu el formulari rebreu dos correus amb:

  • Dades del formulari
  • Instruccions de pagament

El pagament és també telemàtic i es fa mitjançant el següent enllaç:

Un cop confirmat que heu realitzat el pagament del material escolar i sortides i que els documents són correctes, rebreu un email confirmant-vos la matriculació.

Matriculació cicles formatius de Grau Superior

Matriculació Grau Superior de qualsevol especialitat

Del 19 al 23 de juliol de 2021: matriculació ordinària

Per realitzar la matriculació per Grau Superior de les especialitats de Administració i Finances, Assistència a la direcció, Automatització i robòtica industrial, Administració de sistemes informàtics o Desenvolupament d’aplicacions web, han d’omplir un dels formularis que trobareu més avall, segons si es tracta d’alumnes nous, que promocionen a segon d’un mateix cicle o repeteixen tot un curs, o bé, si es tracta d’alumnes que han de cursar només algunes unitats formatives. Si teniu dubtes de com fer la matriculació, podeu consulta les següents instruccions o bé contactar amb secretaria.

Instruccions en PDF de matriculació per Grau Superior

Per omplir el formulari necessitareu els següents documents:

  • Fotografia del document d’identitat alumne/a (DNI/NIE) 
  • Fotografia de la targeta sanitària individual (TSI) (OBLIGATORI: Penja una imatge de la TSI de l’alumne/a)
  • Fotografia del document d’identitat pare/mare/tutor (OBLIGATORI PER MENORS D’EDAT: Adjuntar una imatge del DNI/NIE del pare/mare/tutor en el cas d’alumne/a menor d’edat)
  • Fotografia o document del requisit d’accés cicle formatiu (OBLIGATORI PER ALUMNES NOUS: Document que demostra el requisit d’accés com certificat ESO, certificat notes d’altre cicle formatiu, certificat prova d’accés, …)

Formulari de matriculació per alumnes nous i alumnes que promocionen “nets” a segon (o repeteixen “net”)

Formulari de matriculació per la resta de casos (permet escollir unitats formatives del cicle)

Una vegada envieu el formulari rebreu dos correus amb:

  • Dades del formulari
  • Instruccions de pagament

El pagament és també telemàtic i es fa mitjançant els següents enllaços (són dos pagaments):

Un cop confirmat que heu realitzat el pagament del material escolar i sortides i que els documents són correctes, rebreu un email confirmant-vos la matriculació.

Scroll to Top