portes obertes 2017

Gestió Administrativa

 

L'objectiu d'aquest cicle és formar persones responsables amb capacitat d'adaptació i coneixements adients, per a incorporar-se amb èxit al mercat laboral, per exercir les funcions d'Auxiliar Administratiu i d'Auxiliar de Documentació i Arxiu en empreses o institucions del sector públic o privat..
 

Que aprendràs?

 
Activitats de suport administratiu en l’àmbit laboral, comptable, comercial, financer i fiscal, així com d’atenció al client/usuari, tant en empreses públiques com en empreses privades, amb la utilització de diferents eines d’aprenentatge:
  • Potenciació de competències professionals i autonomia personal.
  • Foment del treball en equip.
  • Desenvolupament d'activitats en castellà, català i anglès.
  • Plataforma Moodle, i altres…..
Formació en els centres de treball (FCT), mitjançant un conveni que subscriuen l'escola i l'empresa. 

 

 

Relació de mòduls professionals:

 

Mòdul
Denominació
Curs
1
Comunicació empresarial i atenció al client
Primer
2
Operacions administratives de compravenda
Primer
3
Operacions administratives de recursos humans
Primer
4
Operacions auxiliars de gestió de tresoreria
Segon
5
Tècnica comptable
Primer
6
Tractament de la documentació comptable
Segon
7
Tractament informàtic de la informació
Primer/Segon
8
Operacions administratives de suport
Segon
9
Anglès
Primer
10
Empresa i Administració
Segon
11 *
Empresa a l'aula
Segon
12
Formació i Orientació Laboral
Primer
13
Formació en centres de treball
Segon

* Al mòdul 11, Utilització del programa SEFED que es caracteritza per la simulació de situacions reals de treball pròpies d’una oficina, com a metodologia d’aprenentatge.

 

Gràcies a aquesta metodologia d’aprenentatge els nostres alumnes tenen la possibilitat de participar becats en ERASMUS K+, que implica fer pràctiques en empreses estrangeres (angleses, franceses, italianes,..)

 

Durada:

 
2 cursos acadèmics 2000 hores ( 1650 hores a l’ institut i 350 hores al centre de treball)
Les pràctiques en empreses t’ajudaran a accedir a un lloc de treball.
 

Horaris:

 
1r curs: matins de dilluns a divendres de 8:00 a les 14:30
2n curs: tardes de 15:15 a 21:15
 
 
 

 

 

Titulació: Tècnic/a en gestió administrativa

 

Accés:

 
Alumnes amb el graduat en ESO.
Mitjançant la prova d'accés.
Curs d’accés als cicles de grau mitjà -CAM- (duració un any). 
 

Continuïtat d'estudis:

 
Accés a altres cicles formatius de grau mitjà per adquirir una formació complementària.
Accés al curs específic d’accés als cicles de grau superior.
Accés al Batxillerat.
Accés a un CFGS, un cop superada la prova d'accés.
Accés a un CFGS de la mateixa opció que la del cicle mitjà que s’ha cursat.
 
 
 
 
 
  

Quan acabis de què treballaràs?

 
  • Auxiliar administratiu.
  • Auxiliar administratiu de banca i d’institucions financeres i d’assegurances.
  • Auxiliar administratiu de les administracions públiques.
  • Auxiliar administratiu comercial.
  • Auxiliar administratiu de gestió de recursos humans.
  • Auxiliar administratiu d’atenció al client.
  • Auxiliar administratiu de tresoreria.
  • Recepcionista.
 

On treballaràs?

 
En grans, mitjanes i petites empreses, en qualsevol sector d’activitat, però particularment en el sector dels serveis, i en administracions públiques, oferint suport administratiu en les tasques d’administració i gestió d’empreses i institucions i atenent a clients i a la ciutadania.